Who are we

קצת על הסטודיו

סטודיואלה פילאטיסממוקם באזור מרכזי מאוד בחיפה, קרוב לכיכר ספר. זהו סטודיו בוטיק חם ואינטימי, השם דגש על יחס אישי והיכרות קרובה עם המתעמלים. 

בסטודיו מתקיימים שיעורי פילאטיס רצפה במהלך כל השבועזהו הסטודיו היחידי בחיפה המציע מגוון רחב של שיעורי פילאטיס רצפה בלבד, בקבוצות קטנות ואינטימיות ובאיכות הוראה גבוהה.

שיעורי הפילאטיס בסטודיו מחולקים לשלוש רמות קושי (מתחילים, ממשיכים ומתקדמים), ומתקיימים בכל יום בשעות הבוקר, אחרהצהריים והערב, ואפילו בשבת בבוקר. כך, כל מתעמל בסטודיו יכול למצוא בקלות את היום, השעה ורמת הקושי המתאימים לו. בכל שיעור פילאטיס עד 10 מתעמלים בלבד, וכל מתעמל מקבל יחס אישי ובמידת הצורך גם התאמה אישית של תרגילים.

את שיעורי הפילאטיס מלמדות 3 מדריכות מוסמכות ומנוסות, בהובלתה של אלה ברדודשחר, מותיקות מדריכות הפילאטיס בארץ ובחיפה. אלה מלמדת פילאטיס שלושים שנה, ובמקביל היא מלמדת מחול.

שיעורי הפילאטיס מעניקים יציבה טובה יותר, התנהלות גופנית יעילה ונכונה, שיקום מפציעות ומניעת כאבים, חיזוק והגמשה של השרירים וחיטוב הגוף. אחרי מספר מועט של שיעורים כבר ניתן להרגיש חיבור טוב יותר לגוף, ואת התוצאות בגוף עצמו מרגישים תוך זמן קצר יחסית.

היתרון של פילאטיס רצפה הוא בהיותו יעיל יותר לחיי היומיום, שכן העבודה היא עם הגוףנטוולכן הגוף לומד לנוע בצורה נכונה, יעילה ובריאה, ללא מכשירים. במהלך שיעורי פילאטיס רצפה אנו שמים דגש על נשימה נכונה, ישיבה נכונה ועמידה נכונהואלה באים לידי ביטוי גם מחוץ לשיעור.

סטודיואלה פילאטיסבחיפה מציע גם שיעורי פילאטיס בזום, פילאטיס עם אביזרים, שיעורי דאנספילאטיס (שילוב של פילאטיס ומחול), פילאטיס לנשים בהריון ואחרי לידה (עם התינוקות), ושיעורי פילאטיס שיקומיים פרטיים במידת הצורך. בסטודיו מתעמלים גברים ונשים בגילאי 12-80!!

לקביעת שיעור ניסיון חינם בסטודיואלה פילאטיס“: אלה 052-4600928

אלה פילאטיס
Scroll to Top